Online oglašavanje

Internet oglašavanje sve više postaje prava mala marketinška revolucija u svijetu, pa i našoj regiji. Ove godine su tvrtke na američkom tržištu uložile više novca u online oglašavanje nego u TV reklame.

Što je to Internet oglašavanje?

Internet marketing je oglašavanje putem interneta. Internet polako zamjenjuje sve druge vrste oglašavanja i jednog dana će u potpunosti preuzeti svijet marketinga.

Internet je interaktivan medij i na internetu ste vi ti koji imate aktivnu ulogu, a oglašivači moraju privući vašu pažnju. To je glavna prednost. Upravo zato je i Google uspješna tražilica. Postoje i metode kojima se oglašivači mogu agresivnije nametnuti, kao što su SEO, Google AdWords, banneri, affiliate marketing, članci, video i slično, ali ostaje sloboda korisnika da izabere hoće li kliknuti na link, pročitati članak ili posjetiti banner.

Zašto mi treba Internet oglašavanje?

Trendovi korištenja Interneta u Hrvatskoj, govore o sve većoj ulozi koju taj medij ima u gospodarstvu i ostalim vidovima života. Sve veći broj korisnika, sve veći broj internet stranica, sve veći broj priključaka na brzi internet dokazuje da je Internet postao respektabilan medij i da s obzirom na tu činjenicu ne može biti ignoriran u oglašivačkoj industriji.

Tehnologija praćenja i tumačenja navika korištenja Interneta omogućava ciljano oglašavanje, čime uz manje utrošenih sredstava, polučuje bolje reakcije kupaca. Teoretski, dakle u idealnom slučaju, kupci će dobivati samo reklame koje odgovaraju njihovom ukusu i potrebama, što u konačnici i za njih može biti također korisno, jer će manje vremena morati trošiti na pronalaženje onoga što im treba. Osim toga, oglašavanje putem interneta je u prosjeku jeftinije od ostalih medija, a naročito televizije, pa ako se uzme u obzir, da zbog cijene koštanja, poruke mogu biti sadržajno jasnije i vremenski duže trajati, eto još razloga zašto koristiti taj vid oglašavanja.